- Pagrindinis puslapis
- Pagalba ir atsisiuntimai
- Informacijos centras
- Hilti įrankių remontas
Hilti įrankių remontas
Greitai, patikimai ir paprastai
Mes rūpinamės savo klientais taip pat atsakingai, kaip ir savo įrankių kokybe. Todėl, įsigydami Hilti įrankius, gausite nemokamą laikotarpį iki 2 metų, kai apmokame visus remonto darbus.
Mes suprantame, kad kiekvienas įrankio aptarnavimas klientams reiškia neefektyviai išnaudotą laiką. Todėl, prireikus remonto, mes pasiimsime jūsų įrankį sutartu adresu, nuvešime į servisą ir grąžinsime jūsų nurodytu adresu (Lietuvos teritorijoje) per 3 darbo dienas.
Hilti remonto paslaugos, didinančios statybų našumą
2 METŲ LAIKOTARPIS BE IŠLAIDŲ
Nuo įrankio įsigijimo datos iki 2 metų be jokių papildomų priežiūros išlaidų įrankį remontuojame visiškai nemokamai, neatsižvelgiant į žalos priežastį.
- Į 2 metų laikotarpį įeina įrankio paėmimas, nuvežimas į servisą, remontas ir grąžinimas sutartu adresu (Lietuvos teritorijoje).
- Atsitiktinai padaryta žala įrankiui (nukritęs, apipiltas vandeniu, pervažiuotas ekskavatoriumi) per visą 2 metų laikotarpį remontuojama be jokių papildomų mokesčių.
REMONTAS PER 3 DIENAS
Mūsų tikslas – užtikrinti, kad jūsų Hilti įrankis būtų suremontuotas ir grąžintas per 3 darbo dienas nuo jo gavimo.
- Praėjus 2 metų jokių išlaidų laikotarpiui, įrankio taisymo kaina yra ribojama ir neviršija maksimalios kainos pagal pridedamą sąrašą. Be remonto išlaidų, imamas pristatymo mokestis.
- Nuo paskutinio mokamo funkcinio remonto suteikiame įrankiui 3 mėnesių garantiją.
Kaip pateikti remonto užklausą Hilti svetainėje?
Prisijunkite prie savo Hilti paskyros
Prisijunkite prie savo paskyros arba užsiregistruokite kaip naujas vartotojas; prisijunkite prie savo įmonės paskyros.
Spustelėkite „Mano remontas“
Prisijungę eikite į viršutiniame dešiniajame kampe esantį skyrių „Mano remontas“.
Pasirinkite įrankį, kurį reikia remontuoti
Galite matyti visus įrankius, kuriuos įsigijo jūsų įmonė
Užpildykite remonto paraišką
Užpildykite remonto paraišką ir paruoškite įrankį paėmimui. Pateikę paraišką, gausite patvirtinimo el. laišką su visa informacija.
Supakuokite įrankį ir perduokite jį kurjeriui
Kad procesas vyktų sklandžiai, vadovaukitės instrukcijomis, kaip teisingai supakuoti siuntą.
Kaip paruošti įrangą paėmimui?
Supakuokite įrangą
Visi įrankiai, atiduodami kurjeriui, turi būti išorinėje pakuotėje. Tam pakanka Hilti įrankių dėklo arba kartoninės dėžutės.
Išimkite akumuliatorius ir priedus
Išimkite akumuliatorius ir priedus, kad pagreitintumėte remonto procesą ir užtikrintumėte susijusių asmenų saugumą. Norime atkreipti dėmesį, kad visi neišimti akumuliatoriai yra sunaikinami ir negrąžinami!
Dažniausiai užduodami su remontu susiję klausimai
Ar galiu remontuoti įrankį pasibaigus dvejų metų remonto garantijai?
Taip, įrankis gali būti remontuojamas, o jūs galite visiškai kontroliuoti išlaidas. Galite naudoti ribas, kad nustatytumėte maksimalią ribą, kiek esate pasirengę mokėti už remontą.
Ar galiu pristatyti remonto įrankį į Hilti parduotuvę?
Taip! Savo įrankius taip pat galite palikti Hilti parduotuvėje, kur mūsų parduotuvės darbuotojai padės juos supakuoti.
Kaip rasti įrankio, kurį noriu remontuoti, serijos numerį?
Įrankio serijos numeris yra po akumuliatoriumi. Tačiau jei pateiksite remonto užklausą internetu, pasirinkto įrankio serijos numeris bus įvestas automatiškai.
TURITE PAPILDOMŲ KLAUSIMŲ APIE ĮRANKIO REMONTĄ?
KITI BŪDAI, KAIP HILTI GALI JUMS PADĖTI
Hilti įrankių parko valdymas
Prisijunkite prie savo Hilti paskyros ir gaukite prieigą prie visų savo įmonės įrankių duomenų. Peržiūrėkite garantijas, bendras remonto išlaidas ir užsakykite naujus remonto darbus!
Sužinoti daugiauDažniausiai užduodami klausimai apie Hilti svetainės naudojimą
Hilti internetinė svetainė yra ne tik užsakymams internetu, bet ir geriausias jūsų pagalbininkas valdant savo Hilti įrangą. Raskite atsakymus į klausimus apie naudojimąsi svetaine.
Sužinokite daugiau